28 Nisan 2014 Pazartesi

Yenilediğim Kitaplığım ve Çalışma Masam-Yapışkanlı Folyo ile Kaplama

Of ! O devasa çirkin masamın eski halini nasıl fotoğraflamadım ben..!! Odam o kadar ufak ki,neredeyse adım zor atıyorum.Bir de bunun üzerine büyük bir gafletle İkea'dan devasa bi masa almışım şaşkın gibi..Kendi adımlarımı geçtim,kedimin patileri bile masadan anca yatağa zıplayabiliyordu düşünün,yoksa yani benimde bir düzenim olsa o okulu dereceyle bitirebilirdim!...
Neyse üniversitenin bitmesi,iş güç derken nihayet o masayı parçalara ayırıp, kesip hem raf hem de ufak bir masa yarattık babamın zahmetleri ile.Pembe ayakları yine ikeadan uydurduk.Masa ve kitaplığımı da çiçekli folyo kaplama kağıtları ile yapıştırınca azıcık nefes aldık odam ben ve kedicim:)

Neyse ki kitaplığın eski halinin fotoğrafını çekebildim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder